lördag 15 oktober 2011

Rosa dagen!


Idag blir det ett kort inlägg. Jag vill uppmärksamma Rosa bandet kampanjens Rosa dag idag! Klä dig i rosa idag!
Stöd forskningen även om det riktar sig till bröstcancer så kan det gynna annan typ av cancer! Köp Rosa bandet! Gör som jag, jag köpte rosa bandet till två vänner och uppmanade dem att köpa nya för att ge vidare i sin tur med samma uppmaning. Rosa dagen är idag, lördagen den 15 oktober, Breast Health Day. Det uppmärksammas genom att klä Sverige i rosa!

För er som hörde att vår lilla Kattja haltade igår är idag på strålande humör och tassen verkar vara helt återställd. Tack för det! Jag blev så orolig.

Igårkväll såg jag framemot en myskväll med barnen och mannen med lite gott och teven. Men nehej, barnen skulle på skoldisco! Där satt jag och Max med lille missen. Men så kul för barnen! Och jag förstår att det är roligare med disco än att vara med mamma och pappa...men det tog ett tag att förstå.....barnen börjar bli stora!

Idag är det en strålande höstdag! Tackar för alla tips jag fått om att handla vinterjackan på nätet. Jag har redan kollat, kanonbra! Nu finns tid till annat än att tillbringa minst 3 timmar på A6, shoppingcentrat i Jönköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar