fredag 20 januari 2012

Tappa håret är bättre än att tappa tron!


Foto på mig i köket när vi hade alla Max syskon med respektive på middag i juni 2011!

Ny dag! Känner mig inte lika dämpad idag. Skönt. Efter långfrukost i sängen, läst tidning, kollat frukostteve gick jag och duschade. Många hårstrån åkte av när jag drog i håret....tråkigt. På kala fläcken bak i huvet börjar håret växa ut och vad jag kan se finns det inga fler kala fläckar på huvudet. Men det är väl så att det är lite knas med håret. Utan att gå in på detaljer så tappar jag hår lite överallt på kroppen....tråkigt igen. Och just det där att det händer saker utan att man har kontroll på det är ännu tråkigare.

Efter jul fick jag en kommentar på bloggen som ville veta mer om julklappsspelet, som jag tyckte var en riktigt succé. Det tar alldeles för stort utrymme att förklara spelet här men sök på google och skriv bara in "julklappsspel" så kommer ett antal träffar. Ett tips är att köpa en dyr julklapp för ca 100 kr och några till för billigare penning (annars blir det så få julkappar). Kul är det!

Imorgon kommer släktbesöket. Ska duka ikväll och förbereda så mycket jag kan och orkar med hjälp av övriga i familjen. Det ska bli roligt!

Och som sagt, det är bättre att tappa håret än att tappa tron! Om man nu måste tappa nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar