onsdag 4 januari 2012

Inte där än

En del av er har kanske märkt att jag grejar med utseendet av min blogg. Ibland grejar jag så väldigt så jag vet inte hur jag grejar tillbaka. Men jag lär mig. Jag lär hålla på i några dar så stå ut!

Igår lunchade jag med pelargon-Lena på restaurang i Jönköping. Så trevligt och vi avhandlade diverse ämnen, som brukligt! Jag åt laxfile, verkligen gott. Måste börja äta mer fisk! När jag kom hem la jag mig nästan direkt i soffan. Var ganska trött igår och det är väl såna dar ibland. Det blev ingen promenad i blåsten.

Igår när Lena och jag var på väg in till restaurangen träffade jag på tre jobbarkompisar. Så nice att se dem! Jag fick en fråga om jobbet och att börja jobba. På nåt sätt så är jag inte där än...Jag tänker på jobbet och hur det ska bli men på nåt sätt så är jag inte riktigt där än. Det är ju det där besöket med dr Gabriel i slutet av januari som måste klaras av.

Idag är har vi handlat och förbereder inför trettondagsmiddagen imorgon då vi har bjudit hit vänner. Och eftersom jag inte kan stressa så ska jag göra det jag kan idag.



Theos tandläkare ringde igår och tandavtrycket blev inte bra. Ny tur till tandläkaren både igår och idag. Jag tog med mig kameran igår för jag skulle plåta Lena och mig på lunchen men vi babblade så mycket att jag glömde bort det. Fotot idag är på min son, taget i september. En eloge till honom för att han är så lugn och tålmodig hos tandläkaren.

4 kommentarer:

  1. Pelargonlena tackar särskilt för att vi pratade så mycket att vi inte hann mer.

    SvaraRadera
  2. Pelargonlena!
    Det blir foto nån annan gång. Med ditt tillstånd att lägga ut det på min blogg, förståss!!!
    Vi hörs snart igen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. PelargonMaisan blir ju så avundssjuk att hon inte fått träffa dig, krama dig och berätta hur himla strong hon tycker att du är.

    SvaraRadera
  4. Får se till att ta en tur snart till PelargonMaisan för att kramas och så vill jag ju äta hennes goda mat!!!!!!!!

    SvaraRadera