torsdag 29 december 2011

Frisk luft och nyårspresenter


Grå dag både igår och idag! För att få ut sonen och hans kompis grillade vi i trädgården i vedkorgen igår. Vi fick frisk luft men blev ganska nerkylda av blåsten. Kändes bra att ligga i soffan efteråt med den elektriska värmefilten som jag fick i julklapp!
.
Idag har jag ont i halsen men hoppas att det är övergående. Senare idag ska vi ta oss en sväng in till stan och handla lite. Det är ju så att Nyårsfén kommer på Nyårsafton och delar ut lite nyårspresenter! Theo ska också till tandläkaren för första besöket med att sätta in tandställning.

Igårkväll var vi till grannarna och åt räkmacka och god kladdkaka. Så trevligt och mysigt!

Imorse kom jag på att jag har ännu inte ringt kuratorn för att boka tid....det är inte så angeläget, tydligen. Men jag känner att det vore bra med ett besök snart. Ska se om jag kommer ihåg att ringa idag.

Nu är det dags att ta en påfyllning i kaffekoppen och hänga en tvätt. Därefter dags att besöka affärerna, puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar