lördag 3 december 2011

Bakslag

Denna bergodalbana är tröttsam men jag visste att det kunde bli så. Det blev ingen glögg igår och inte så mycket mys. Illamåendet gjorde sig påmint igen. Och det är inte ovanligt. Det är ca två veckor kvar som biverkningarna kan fortsätta poppa upp.

Imorse, vid 6-tiden var det dags för några toalettbesök....ja, ja det får väl bli en sån dag. Jag försöker få i mig lite mat men vet inte hur näringsriktig den är. Men det positiva är att jag inte känner mig lika darrig när jag har varit upp en liten stund. Krafterna är långt bort men det är iallafall bättre än för drygt en vecka sen!! Måste få klaga lite. Det är så upplyftande när man känner att man mår lite bättre - eftersom jag längtar så efter vardagen! Så när ett bakslag kommer, ja, då blir det lite tröttsamt och ledsamt...

Max är jätteförkyld och har nog haft lite feber. Stackarn! Han är väl helt utarbetad eftersom han sköter om hela företaget Familjen. Vi skulle ha kört iväg en massa skräp till sortergården men det får bli nästa helg.

Nu vill jag ha kanelbulle och mjölk. Bäst att passa på när jag känner att nåt kan åka ner. Ska också försöka få i mig näringsdryck - urk! Hoppas morgondagen blir bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar