onsdag 26 september 2012

Andra ändan :-)

Jag har fått en försenad födelsedag present; en surfplatta som jag nu använder och försöker vänja mig vid. Kul leksak!

Igår var jag till apoteket för att köpa någon vätska som jag ska dricka inför undersökningen hos kirurgen. Jaha, sa jag, det är bara att dricka det här då? frågade jag lite hurtigt eftersom det jag drack en annan gång smakade apa. Nej, säger kvinnan på apoteket, det är andra änden som gäller. Jag såg nog ut som en fågelholk men sken sen upp. Vilken tur!

Idag på eftermiddagen ringde min privata mobil. Det var kirurgen som undrade om jag kan komma på fredagsmorgonen eftersom Dr är tvungen att operera imorgon när jag har tid. Ja så blir det. Jag hade en grej inbokad på jobbet men jag ringde och ändrade. Som jag skrivit om tidigare så kommer jag aldrig mer nonchalera en läkartid. Det känns bra att det blir på morgonen så slipper jag gå och vänta hela dagen.

Jag försöker att inte vara så orolig och det går ganska bra :-)


Nu är det dags att sova. Är lite trött och höstrusket hjälper nog till.
Godnatt!
Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar