söndag 20 november 2016

Lugn...

I veckan fick jag kallelse till kontroll. Det är inte Dr A som jag ska träffa. Jag ska träffa Dr N. Jag ringde och frågade varför jag inte ska till Dr A. Hon som svarade på kvinnokliniken sa att Dr A har gått i pension. Nej, inte riktigt än, tänkte jag, NEJ, nej, nej!

Men jag vet att Dr A var på gång att sluta. Stort Tack Dr A och njut av lediga dagar!!!!

Men hon i telefonen sa att Dr N är jättebra! Okej, bra! Men jag är JÄTTEOROLIG, nojig. Det är pirrigt och nervöst.

Och jag hoppas att detta är sista kontrollen. Samtidigt som det är oroligt att sluta med kontrollerna.
Men andra ord så är det skitjobbigt just nu.
Fast jag försöker, med mycket kraft, lugna ner mig. Lugn. Lugn och fin. Hoppas kunna sova inatt. Det underlättar med sömn inför en jobbig dag.

Önskar alla en lugn söndagskväll!
Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar